Mijn doelstellingen en verwachtingen

20-12-2019

Tijdens mijn verblijf in Zuid-Afrika zal ik veel nieuwe ervaringen op gaan doen. Hier lees je een beknopte opsomming van de dingen die ik graag wil zien, meemaken en ontdekken.



  • Mezelf ontwikkelen op cultureel gebied (tradities, gewoonten van de lokale bevolking, manier van denken...)
  • Mezelf ontwikkelen als leerkracht (hoe geef je les aan deze doelgroep, waar hou ik rekening mee, enz.)
  • Mijn culturele bagage effectief in kunnen zetten om mijn lessen beter te maken
  • Een beter beeld krijgen van de cultuur van het land
  • Het verschil ervaren tussen de visie op onderwijs in Zuid-Afrika en België
  • Een rol van betekenis spelen in de ontwikkeling van (kansarme) jongeren. Hiervoor mag ik meelopen bij non-profit organisatie Eco Children
  • In contact komen met de lokale bevolking

© Joep Baetsen
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin